W czym mogę pomóc?

Jeżeli chciał(a)byś porozmawiać na temat inwestycji, dopytać o szczegóły i zasady współpracy możesz przesłać e-mail lub zadzwonić.

Rozumiem, że czasem łatwiej jest po prostu wypełnić formularz. Możesz tu także przekazać prośbę o kontakt z mojej strony.

A jeżeli uznasz, że to jeszcze nie czas na kontakt osobisty zapraszam na comiesięczne szkolenia online. Możesz też odwiedzić sekcję Edukacja lub przejrzeć inne artykuły.

Ważne: Twoje dane pozostają poufne. Nie przekazuję ani nie odsprzedaję danych osobowych. Wykorzystam je w celu przekazania odpowiedzi oraz kontaktu w sprawach dotyczących inwestycji.

Jeżeli preferujesz kontakt e-mail

Kontakt telefoniczny i SMS

Moje biuro w Poznaniu

Adres: os. St. Batorego 59A/1, 60-687 Poznań.

Możliwe są także spotkania w innych miastach.

Zasady kontaktu e-mail / telefon / osobistego

Kontakt telefoniczny

Rozmowy telefoniczne możliwe są od poniedziałku do piątku, także w godzinach wieczornych lub w soboty (po wcześniejszym umówieniu takiej rozmowy). Telefonu nie odbieram na bieżąco – oddzwaniam na przychodzące połączenia.


Jeżeli sprawa jest pilna proszę o wiadomość SMS z podaniem tematu rozmowy. W sprawach pilnych oddzwaniam nawet po 22:00.

tel: 604-796-034

Kontakt e-mail

Na wiadomości e-mail odpowiadam w ciągu 1-2 dni. Czasem przy okazji wyjazdów, konferencji lub urlopu odpowiedź może się opóźnić.


Jeżeli sprawa jest pilna wystarczy tytuł e-maila rozpocząć słowem PILNE.

inwestycje@rodzinnefinanse.pl

Adres korespondencyjny

Spotkania osobiste w biurze w Poznaniu możliwe są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu daty, godziny oraz tematu spotkania.

Spotkanie umówisz poprzez ten formularz, mailowo lub telefonicznie.


Możliwe są także spotkania w innych miastach!

os. St. Batorego 59A/1
60-687 Poznań

Mieszkasz za granicą? To nie przeszkadza w inwestowaniu!

Współpracuję z inwestorami w USA / Wielkiej Brytani / Irlandii / ZEA / Niemczech / Austrii / Szwajcarii / Kanady.


Często aby porozmawiać wygodniej jest połączyć się poprzez Skype.


Skype: Mam cały czas wyłączony – aktywuję go wyłącznie w terminie wcześniej umówionej rozmowy. Na termin rozmowy możemy umówić się e-mailem lub przez formularz.